Spørsmål og svar

FAQ

Shopping med oss gir en sikker, enkel og problemfri shopping opplevelse.

     * Gratis levering av utvalgte individuelle produkter.
     * Aktiv kunde rabatt gitt under betalingsprosessen for gjentakende aktive shoppere.
     * World wide shipping tilgjengelig.
     * Rask og enkel kjøp og betaling prosedyre.
     * SSL-sikret betaling.
     * 14 dager tilbake og / eller bytte alternativet tilgjengelig for kjøpte varer.
     * Alternativ betaling metodes tilgjengelig for dem som ikke har kredittkort.
     * Engros kjøp tilgjengelig for store mengder ordrer.
     * Spesiallaget og skreddersydde produkter og størrelser tilgjengelig på forespørsel.


Alle produktene du ser er tilgjengelig for kjøp på Internett, klikker du bare på det elementet du ønsker å kjøpe, velger mengden av de ulike produktgruppene som behøves og klikk "Legg i handlekurven".

Du kan deretter gå tilbake og legge til flere produkter til handlekurven din eller "gå videre til kassen".

Kassen: Den raske og enkle å fullføre bestillingen både for nye og eksisterende kunder.

    1. Logg inn en eksisterende kunde-konto eller opprette en ny konto
    2. Se ordre detaljer, velger shipping og betalingsmåte.
    3. Betalingsdetaljer og verifisering.
    4. Ferdig.

Vi tilbyr SSL sikret betaling med Visa og Mastercard merket kreditt-og debetkort.

Vi tilbyr også et bredt utvalg av alternative betaling metoder.

     * American Express-kort
     * Diners Club-kort
     * JCB Cards
     * Visa-kort
     * Mastercard
     * Discover Cards
     * PayPal Betalinger
     * Bankwire Transfeer
     * ECheck Betalinger

Det er veldig trygt å handle på butikken vår og sikkerhet er høyt prioritert med alle betaling blir gjort på bransjestandard Secure Sockets Layer (SSL) sikker betaling servere.

Alle tilgjengelige forhandlere og betaling tilbydere er PCI DSS-kompatibel og bruker bransjestandard Secure Sockets Layer (SSL)-teknologi for å muliggjøre kryptering av kritisk sensitiv informasjon som kredittkortopplysninger.

Vi lagrer ikke din kredittkortinformasjon, og vi har ikke tilgang til å vise eller lagre noe av din økonomiske / betalingsinformasjon.

Avvist transaksjoner kan være forårsaket av flere grunner:

     * Tilkobling problemer mellom betaling gatewayen og bankene sikre servere.
     * Feil kredittkortbetaling informasjon
     * Manglende bestått svindel skjermen.
     * Enkelte kredittkort er deaktivert for internett-bruk.

Hvis kredittkortet ditt ikke godkjennes vennligst kontakt vår kundeservice om alternative betalingsmetoder for bestillingen. \r\n

Frakt pris er basert på destinasjonen land og antall og vekt av innkjøpte varer.

Estimert frakt pris:

     * Anslagsvis shipping kostnaden for enkelte produkter viser i produktet details siden.
     * Anslagsvis shipping kostnaden for hele bestillingen vises i handlekurven detaljene siden.

Faktisk frakt kostnader:

     * Den faktiske frakt kostnadene sammen med ekspress postalternativene vil bli vist under kassa.

Vi tilbyr gratis frakt på utvalgte individuelle produkter og også basert på den totale shopping beløpet.

     * Individuelle produkter som har gratis frakt er markert med en gratis frakt ikon og tekst.
     * Gratis frakt basert på den samlede ordren vises i handlekurven når din bestilling er høyere enn den gjeldende gratis frakt tilbuds grensen.

Alle forsendelser sendes rekommandert og og kan spores på nettet.

Da vil de vise i deres land lokale postgangen online sporing blir bestemt av flere faktorer, inkludert hvis du har valgt direkte eller vanlig post, da de har lagt inn i deres land grenser og har vært registrert og behandlet av kommunen i landet etter tjeneste .

MERK: For noen land pakker sendes med vanlig post viser ikke i online sporing før de har blitt levert eller forsøkt levert.

Registrert pakker krever signatur ved levering, og hvis du ikke er hjemme på det tidspunktet de forsøkte levering postbud vil etterlate et notat ber om at du henter pakken på ditt nærmeste postkontor.

I Norge leveres pakker av Posten Norge.

\r\n

For andre land og for å få mer informasjon om forsendelsen metoder og sporing besøk vår Shipment Tracking Page Shipment Tracking Page...

Du har muligheten til å returnere bestillingen din innen 14 dager etter mottak.

Dette gjelder ikke elementer som ikke kan returneres til hygiene grunner (Undertøy og Swim-Wear), og har vært uforseglet.

Bestill avbestillinger må gjøres via vårt retursystem, innen 7 dager etter levering av varen din (e).

Når du har kansellert bestillingen din og fått den tilbake informasjon og sporingsnummer (RMA) i online retursystem, skal varene returneres til adressen som er oppgitt der, i sin opprinnelige tilstand, innen 14 dager etter mottak.

Produktene er ditt ansvar til de når oss.

For din egen beskyttelse, anbefaler vi at du merker pakken som en gave og at du bruker en leveranse tjeneste som sikrer deg for verdien av varene.

MERK: Vi ikke aksepterer returnerer uten RMA nummer eller returneres sendes med eventuelle kostnader vedlagt ved levering, vil de automatisk bli returnert tilbake til avsender.

Ja vi tilby en Active Shopper rabatt.

Denne rabatten påføres alle fremtidige ordrer, basert på din tidligere ordrehistorikk.

Så jo mer du har kjøpt hos oss høyere opp du diskonteringsrente på din neste bestilling vil bli.

Du kan til enhver tid sjekke gjeldende diskonteringsrente på kontoen info siden.

Ja vi tilbyr engros rabatter.

Vi tilbyr engros og handel rabatter for større ordrer på forespørsel.

Ta gjerne kontakt med vår kundeservice for mer informasjon.

Ja, vi kan tilpasse og / eller skreddersydde mindre eller større størrelser på forespørsel.

Ta gjerne kontakt med vår kundeservice for mer info.

Du kan bruke / løse inn gavekortet eller rabatt kode i den detaljerte handlekurvområdet.

Bare inn koden i feltet nederst på siden og klikk på "løs inn"-knappen.

Siden vil oppdateres og ny vogn sammen med din rabatt er trukket vises direkte i handlekurven.

Så hvor starter jeg min ønskeliste?

Gå inn i et produkt, og klikk på knappen som sier "Legg til ønskeliste", dens virkelig så enkelt er det! Din ønskeliste er nå startet.

Fortsett å legge produkter til Ønskelisten inneholder alt du trenger. Dersom du ønsker å lagre din ønskeliste du må da "Logg inn" (hvis du har en konto allerede) eller "Opprett en konto" (Hvis du ikke har en). Din Ønskelisten er nå permanent.

Ok .. Jeg har gjort min ønskeliste, hvordan vennene mine tilgang til den?

Se din ønskeliste og det vil bli klart. Du kan ganske enkelt e-post linken til en eller så mange av vennene dine som du ønsker å bruke ønskeliste send til en venn form.

Klikk på kontoen min øverst på siden, neste velge og klikke på "Glemt passord? Klikk her."

Du vil da bli tatt til Hent Glemt passordet side, hvor du kan hente passordet ditt ved å legge inn e-postadressen du brukte til å opprette kontoen, og deretter klikke på knappen fortsette.

Ditt nye passord vil bli sendt til din registrerte e-postadresse.

Klikk på kontoen min øverst på siden og logge deg på kontoen din ved hjelp av e-postadressen og passordet ditt.

Når du har logget inn vil du kunne redigere alle dine kontoopplysninger.

Det er vanligvis forårsaket av 1 av 2 mulige årsaker.

1. Du brukte skrevet feil eller brukt en ugyldig e-postadresse under registreringsprosessen / bestillingsprosessen.

I et slikt tilfelle kontakt vår kundeservice, oppgi navn, adresse, bestille informasjon og en gyldig e-postadresse for å få problemet løst.

2. Den e-post har blitt fanget i dine e-postkontoer spamfiltre. (Dette er vanligvis tilfelle for de som bruker Hotmail, MSN eller AOL-e-postkontoer)

I et slikt tilfelle sjekke e-postkontoer spamfilter for e-poster fra oss, og hvis du finner få dem til å kontrollere at du merker dem som ikke er spam og / eller legge dem til din epost hviteliste.

If you are not completely satisfied with your purchase, simply return the item or items along with your return trakking number (RMA) to us in their original condition*within 14 days of receipt.

We will issue a refund or exchange the item for a different size / colour if preferred. Lingerie and Swim Wear are non-returnable for hygiene reasons.

Return or exchange an item procedure:

   1. Complete the online returns form. You will then receive further information, return address for the product(s) and your return tracking number (RMA).
   2. Return the item(s) to the provided return address quoting your RMA number.

The product(s) is your responsibility until it reaches us.

For your own protection, we recommend that you mark the parcel as a gift and that you use a delivery service that insures you for the value of the goods.

NOTE: We do not accept returns without a RMA number or returns sent with any costs attached upon delivery, they will automatically be returned back to the sender.